Δείτε περισσότερα στις κατηγορίες της προσφοράς αυτής:

NKRacing
Super

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΜΟΝΟ 690,00€+ΦΠΑ (ΕΓΓΥΗΣΗ 10 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ TANK ΚΑΙ 2 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ KIT)ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΜΟΝΟ 690,00€+ΦΠΑ (ΕΓΓΥΗΣΗ 10 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ TANK ΚΑΙ 2 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ KIT)

NK RACING - ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ιερά Οδός 412
Τ.Κ. – ΠΕΡΙΟΧΗ: 12461 Χαϊδάρι
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2105325888
FAX: 2105325888
WEBSITE: www.nk-racing.gr
E-MAIL: info@nk-racing.gr
 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενημερώνουμε τους φίλους μας ότι το κατάστημά μας επέκτεινε τις δραστηριότητές του και στην υγραεριοκίνηση.
Οι συνεργάτες μας, άριστα εκπαιδευμένοι πτυχιούχοι τεχνίτες, προβαίνουν στη μετατροπή του αυτοκινήτου σας από βενζινοκίνηση σε υγραεριοκίνηση (χωρίς βεβαίως να καταργείται η χρήση βενζίνης).
Το όφελος;

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Το υγραέριο στα αυτοκίνητα δεν είναι κάτι καινούριο. Στη χώρα μας επιτρέπεται η χρήση του στα αυτοκίνητα σύμφωνα με το ν. 2773/99 ΦΕΚ Α’ 286/22-12-1999 και την υπουργική απόφαση 18586/698/29-03-2000
Τα πλεονεκτήματα της υγραεριοκίνησης συνοπτικά είναι:
• Έως 50% οικονομία καυσίμου,
• Έως 50% μειωμένοι ρύποι,
• Μειωμένη φθορά κινητήρα,
• Αυξημένη αυτονομία.
• Καλύτερες επιδόσεις,
• Περισσότερη ασφάλεια

Το μεγαλύτερο όμως όφελος είναι στη μείωση του κόστους αγοράς καυσίμου – κόστος που γίνεται άμεσα αντιληπτό στα χρήματα που μένουν στο πορτοφόλι του καταναλωτή.
Το υγραέριο LPG έχει κόστος 70-90 λεπτά /lt σε σχέση με την ξέφρενη τιμή της βενζίνης που αρκετές φορές έχει φτάσει και ξεπεράσει το 1,7000 €/lt, ενώ η τιμή του είναι διασφαλισμένο ότι δεν θα ξεπεράσει το ήμισυ της τιμής του λίτρου της βενζίνης.
Η οικονομία σε έναν καταναλωτή που κάνει περίπου 15000 Km το χρόνο μπορεί να ανέλθει έως και τα 1400 € ετησίως ενώ, υπό ορισμένες συνθήκες χρήσης, το κόστος μετατροπής αποσβένεται σε 4 μήνες.
Τα συστήματα μετατροπής που χρησιμοποιούνται είναι τα STEFANELLI και LOVATO, Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, και διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά ασφάλειας.
Η εταιρεία μας ολοκληρώνει την μετατροπή του αυτοκινήτου με τον έλεγχο του ΚΤΕΟ και την αναγραφή στην άδεια κυκλοφορίας την τροποποίηση του καυσίμου και το 1ο φουλάρισμα με LPG κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
Το κόστος μετατροπής ανέρχεται στα 690,00 €+Φ.Π.Α.
Εγγύηση: Tank 10 χρόνια, kit 2 χρόνια.

Προς ενημέρωση των φίλων μας, παραθέτουμε τη σχετική νομοθεσία.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
• Σύμφωνα με το άρθρο 45 του Νόμου 2773/99 και συγκεκριμένα με το Φ.Ε.Κ. Α’286/22.12.1999 καθώς και την Υπουργική Απόφαση 18586/698/29.3.2000 επιτρέπεται στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση όλων ανεξαιρέτως των οχημάτων
• Τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές καθώς επίσης να διαθέτουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά.
• Το συνεργείο στο οποίο θα γίνει η εγκατάσταση – μετατροπή πρέπει να είναι συνεργείο συντήρησης και επισκευής και τοποθέτησης συσκευών αερίου στα οχήματα.
• Ο επιβλέπων μηχανικός του συνεργείου θα πρέπει να έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Ν.1575/1985 με ειδικότητα τεχνίτη συστημάτων υγραερίου.
• Το αυτοκίνητο έπειτα από την εγκατάσταση, περνάει από ΚΤΕΟ, ώστε να διαπιστωθεί ότι όλες οι εργασίες έγιναν σύμφωνα με τους κανόνες που προβλέπει το υπουργείο.
• Η Διεύθυνση Μεταφορών της Νομαρχίας ενημερώνει την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος. Τύπος καυσίμου «Αμόλυβδη – Υγραέριο Κίνησης».
• Προσοχή: Ο πρώτος έλεγχος γίνεται σε δημόσιο ΚΤΕΟ. Όλοι οι επόμενοι έλεγχοι μπορούν να γίνουν και σε ΙΚΤΕΟ.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Τι είναι το υγραέριο (lpg) ως καύσιμο;
Το υγραέριο ή υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο (Liquefied Petroleum Gas) αποτελεί μίγμα Βουτανίου και Προπανίου, σε αναλογία που συνήθως αποτελείται από 80% Προπάνιο και 20% Βουτάνιο. Φυλάσσεται σε υγρή μορφή και διαθέτει αυξημένο αριθμό οκτανίων.
Είναι ασφαλές;
Το υγραέριο δεν είναι κάτι καινούριο στα αυτοκίνητα. Τα ρεζερβουάρ αυτοκινήτου για lpg είναι ασύγκριτα πιο ανθεκτικά στις συγκρούσεις από αυτά της βενζίνης. Επίσης η διακίνηση του καυσίμου γίνεται σε κλειστό κύκλωμα, αποκλείοντας τις αναθυμιάσεις και την περίπτωση ανάφλεξης – έκρηξης λόγω έλλειψης οξυγόνου στο ρεζερβουάρ. Σε περίπτωση διαρροής του συστήματος η παροχή διακόπτεται αυτόματα.
Είναι νόμιμο;
Βεβαίως είναι νόμιμο, από το 2000 με τον ν. 2773/99 ΦΕΚ Α΄286/22-12-1999 και την υπουργική απόφαση 18586/698/29-3-2000 επιτρέπεται η τοποθέτηση υγραερίου και στα Ι.Χ.
Έχω τη δυνατότητα επιλογής καυσίμου;
Εάν κάποιος τοποθετήσει στο αυτοκίνητό του σύστημα κίνησης υγραερίου, έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί τόσο τη δεξαμενή της βενζίνης όσο και εκείνη του υγραερίου, διπλασιάζοντας έτσι την αυτονομία του οχήματος. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο καύσιμα τελειώσει η εναλλαγή από το ένα στο άλλο γίνεται αυτόματα.
Μπορώ εν κινήσει να επιλέγω το καύσιμο;
Βεβαίως. Υπάρχει η δυνατότητα μέσω ενός διακόπτη ο οδηγός να επιλέγει το καύσιμο κατά την ώρα της κίνησης.
Περιορίζονται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου μου;
Όχι! Οι επιδόσεις των Ι.Χ. με LPG δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από εκείνα που καταναλώνουν βενζίνη. Αντιθέτως, κατά περίπτωση, βελτιώνονται οι επιδόσεις.
Προκαλεί φθορές στον κινητήρα;
Η καύση του υγραερίου (LPG) δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που βελτιώνει την διάρκεια ζωής του. Συνέπεια αυτού είναι και η μείωση του κόστους συντήρησης.
Σε ποια αυτοκίνητα μπορεί να εγκατασταθεί το σύστημα;
Είτε αναφερόμαστε για αυτοκίνητο με ψεκασμό μονού σημείου (single point injection), είτε για ψεκασμό πολλαπλών σημείων (multi point injection), το σύστημα υγρεριοκίνησης μπορεί να τοποθετηθεί σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Ακόμη και σε παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα.
Χρειάζεται συντήρηση ο εξοπλισμός (kit lpg);
Ναι. Ο κατασκευαστής προτείνει την επιθεώρηση του εξοπλισμού κάθε 20.000 χλμ. Ώστε να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία του συστήματος. Ένας συνηθισμένος έλεγχος περιλαμβάνει:
• Αλλαγή φίλτρων υγραερίου.
• Οπτική επιθεώρηση του συστήματος,
• Έλεγχο της ρύθμισης του συστήματος,
• Έλεγχο των σωληνώσεων.

Ασφάλεια

Πολλοί καταναλωτές φοβούνται το LPG, έχοντας την αίσθηση ότι κουβαλούν στο πορτ-μπαγκάζ τους μια βόμβα. Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα.
Τα ρεζερβουάρ υγραερίου είναι ασύγκριτα πιο ανθεκτικά στις συγκρούσεις από αυτά της βενζίνης. Επίσης η διαχείριση του υγραερίου γίνεται σε κλειστό κύκλωμα, δεν υπάρχουν αναθυμιάσεις, δεν υπάρχει οξυγόνο στην «μπουκάλα» και καμία περίπτωση ανάφλεξης-έκρηξης. Σε περίπτωση διαρροής σε οποιοδήποτε σημείο του συστήματος, η παροχή διακόπτεται αυτόματα. Όλα τα ασφαλιστικά συστήματα είναι μηχανικά, ώστε να περιορίζεται το ενδεχόμενο αστοχίας.
Σε περίπτωση φωτιάς που θα προκληθεί από οποιοδήποτε αίτιο δεν υπάρχει ενδεχόμενο έκρηξης, καθώς θα λειτουργήσει η βαλβίδα ασφαλείας που θα αφήσει το υγραέριο να φεύγει σταδιακά και απλώς να καίγεται ανώδυνα στην ατμόσφαιρα. Έκρηξη μπορούμε να έχουμε μόνο εφόσον σπάσει η «μπουκάλα» τη στιγμή που βρίσκεται σε περιβάλλον όπου έχει προκληθεί φωτιά από άλλη αιτία. Κάτι που, θεωρητικά, μπορεί να συμβεί μόνο αν αφήσουμε σε ισχυρή φωτιά το ρεζερβουάρ του υγραερίου μέχρι να λιώσει το μέταλλο.